بررسی طراحی خلاق یک فضای اداری
نوشته شده توسط : دلالی

این طراحی منحصربفرد از ارتباط تنگاتنگ میان نیاز مشتریان و پرسنل یک محیط کاری 24 ساعته و الهام طراحان دکوراسیون فضای داخلی در برآورده کردن تمامی نیازهای مشتریان و پرسنل بوجود آمده است. طراحی این دفتر کاری در استدیو Little Red Ant در راستای تامین محیط کاری‌ای که به ان بتوان گفت «خانه‌ی دوم»، آغاز شد. از آنجایی که این دفتر 7 روز هفته و 24 ساعت در روز در حال فعالیت بوده میبایستی فضایی مانند خانه دوم را در خود جای می‌داد. جایی که برای کارمندان فضایی جهت انجام کار، استراحت، غدا خوردن و بازی کردن در اوقات فراغت آنها باشد.

 

 

فضای باز اداری این دفتر شامل یک سازه پیوسته چوبی می‌باشد که هشت میز اداری در بخش‌هایی مختلف  با وظایف کاری متفاوت را به هم مرتبط می‌سازد. مرز بین فضای کاری پرسنل و مراجعین توسط سازه‌ای منحصر بفرد بگونه ‌ای تعیین شده است که وظیفه هر کس در سازمان را به خوبی نمایش می‌دهد.

 

همچنین تجمیع میزها با این سازه پیوسته،صندلی اداری، نظمی سازمانی به فضای اداری داده است؛ بگونه‌ای که تمامی کاربردهای مورد نیاز در فضای اداری را در خود جای داده است. اتاق طراحی، فضای مورد نیاز برای سرور ها، میز پرسنل اداری و فنی همگی در این سازه سینوسی به خوبی تعبیه شده است.

 

همچنین در این سازه با طراحی شیاری با ظرافت و زیبا، کابل‌های مربوط به تجهیزات الکترونیکی به طرز جذابی از روی میز خارج شده و به سمت پریز‌های برق در بیرون از میز هدایت می‌شوند. کاربرد دیگری که در قرارگیری شیار مذکور روی میز در نظر گرفته شده نیز محل مناسب قرارگیری تبلت بوده تا ویراستاران و نویسندگان به راحتی بتوانند محتوای دیجیتال موجود در آن را مطالعه کنند.

 

 

 

 

 

 

اتاق نشیمن هم در این دفتر کاری مجهز به یک قفسه مخفی جمع شو  بوده که می‌تواند به عنوان دکوری یا جایگاه ذخیره مدارک از آن استفاده شود.

 

 

 

 

 

 

باقی مطالب مشابه را مشاهده کنید طراحی دکوراسیون اداریتجهیز فضای اداری




:: برچسب‌ها: طراحی منحصربفرد , محیط کاری , دکوراسیون فضای داخلی , میز اداری , صندلی اداری , تجهیزات الکترونیکی , عنوان دکوری , ,
:: بازدید از این مطلب : 60
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 11 مرداد 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: